Thursday, December 22, 2011

TRAZIM POSAO!



Blago majci! Blago tati! Imamo diplomiranog-nu pravnika-cu…ekonomistu! Zovi rodjake javljaj… Naruci pecenje kupi pice, zovi sve da se veselimo i proslavimo! Juuupi!!!! Casti ciko 100e, casti brat 100e, skupi se para I do 500e!!! Auuuu velikodusna familija! Ih! Pocinju razgovor tipa OBECAO MI JE ONAJ PRIJATELJ OD PRIJATELJA MOG POSAO ZA OVOGA MALOG! OD PRVOG POCINJE!  E sa srecom neka je! Pa da samo napreduje, pa da ga zenimo ako Bog da!         Prvi je vec prosao, a prijatelj od prijatelja ne zove… Ajd’ dobro treba mu vremena da uhvati ‘’glavnog’’….. Prolazi i 20-ti…. Ne zove…..       E 31-og zove…. E JA SAM SVE BRATE MOJ URADIO AL’ NEMA MJESTA ZA TEBE NIGDJE! 
Klasicna ‘’porodicna’’ I ‘’prijateljska prica u Cg, a I sire… Svake godine na stotine studenata diplomira, magistrira…al’ posla nigdje… A sta je sa obecanjima na pocetku skolovanja da za svakog ima radno mjesto u drzavi? Na to ste zaboravili?? E pa mi nismo! Cemu da se nadamo mi posle 4 godine studiranja, ili 6 godina? Obecanjima sire familije??
Na kraju  od 500 dipl. Magistr. studenata samo njih 60-ak nadje posao… Ostali rade za 100-200e I svi zadovoljni… Samo se nesrecni student prisjeca ‘’onih’’ dana kada je diplomirao I DOBIO 500e!   I…opet poziv…opet sve u krug….

1 comment: