Tuesday, June 12, 2012

Sta obuci?

Znate onaj osjecaj kad dodje ljeto, a vi ''nemate'' gaca na guzicu? U stvari ormar vam je pun, ali vi jednostavno nemate sta da obucete! E tako ti se ja jedan dan zaletim, da pospremim robu u ormaru. Otvorim, izrucim sve na krevet i gledam...farmerice od 4 srednje, majica bez ledja od male mature, neke helanke raspale koje imaju vise rupa na sebi nego Mjesec, nesto usko, nesto veliko..i razmisljam da opeljesim malo mamu i tatu i da odem da se obnovim. Odem ja taj isti dan u akciju, setam po buticima kao da ce dzabe da mi daju robu, i naidjem na butik (poznat svima), udjem i vidim trikmajicu, onako slatku, nista specijalno, trazih prodavacici da probam (manita je probala), stoji mi fino, pokrila mi je ''zimski'' stomak, super! Odem ja do kase da je uzmem, srecom pa pitah koliko je! Kad mene kaze ova ljepotica to vam je 70e!!!! Je li casti ti, pitah je? Ovo? Pa vi niste normalni! Ostavim ja majicu, i onako demonstrativno izadjem! E sad mi recite, kako student, ili tinejdzer moze sebi to da priusti Doduse moze, samo malo rasiris noge, i upane ti koji dinar! A ovi posteni ljudi sta ce? Ja lijepo, iz tog jeftinog butika, odem u Second hand shop, ostanem lijepih 2 sata, i izadjem sa pune dvije kese robe, ne nosene, za citavih 15e! Onaj kusur zadrzah da kupim kutiju duvana, i sva srecna! Ipak sitnice su dovoljne za srecu!

No comments:

Post a Comment